Pages

Tuesday, September 6, 2011

Happy Hari Raya!

p/s: yang kiri tu anggap je aku, yg beza nye xde jerawat penuh je kan.. he he he

Salam kepada semua insan yang mengenali.. erm, dan juga kepada animal2 di luar sana. Di sini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Aku pun dah susun 20 jari (combine 10 jari tangan dan 10 jari kaki) for getting "extra kemaafan" gitu.. so maafkan lah aku ye.. tak kira lah, zahir ke? batin ke? (jap batin ade ke? aku xmenunaikan nafkah batin lg setahu aku.) yang penting maaf tu.. he he he he

So to all i lep u, dan sori@maaf@forgive@etc sbb lambat wish ye.. woit! baru 7 hari raya je yob! LEK LEK lu... 

N (dah mcm abg N dlm krgn belu lak) Selamatlah beraya selama sebulan, dan mari bersama-sama kita naik berat 3kg in JUST ONE WEEK.


nota buku lali: Sebenar nye teman baru je start main belogg, sebab maybe rasa mcm chocolat kelogg cornflakes yg teman buat. tu je. end.


credit pic: to abgteror

No comments:

Post a Comment