Pages

Monday, December 26, 2011

[UPDATE:31/12/11]:Wishlist 2012

Assalamualaikum. Apa khabar semua. Howdy? *ala-ala cowboy sekejap*
kredit: http://pattiespages.files.wordpress.com
Sudah lama rasanya aku tak mengemaskini blog kan? I've been busy with so much task to juggling onto, kinda terfaktab juga la, but anyway, I give myself a chance today to share some of my 2012 wishlist. *diharap anda faham ianya hanya wish.*. So, lets waste your time hearing/reading my crap words. :-)

kredit: www.benzinga.com



WISH #1: HANDPHONE?
could it be the blackberry?
or... a fuckin big galaxy note?














*The hardest part is to decide which one that I would pick.Ibarat memilih calon isteri, ianya perlu dilakukan secara berhati-hati.

WISH #2: KERETA

Probably: Ada kawan recommend beli muscle car KE20/120Y *sesuai untuk orang yang Haji Bakhil ni* penjimatan yang ULTRAs, untuk perjalanan yang lebih jauh dan penyejuk-bekuan yang lebih agresif.

kredit: http://www.rollaclub.com
















Most favourable: Seperti biasa, human lust is unpredictable *ehem* so I choose you Hilux. It suits me, put up steel reinforced bumper, yada yada yaaadaa.. terus jadi otai jalan raya. Durability pun high.












WISH #3: RUMAH

Semoga tahun ini rezeki dimurahkan. InsyaAllah. Jadi, sempena kesempatan itu, Aku nak beli rumah first, yeah, rumah first. Mungkin ada yang kedua, ketiga, keempat.. dan seterusnya. *heh, nafsu yang meluap-luap*
Gambar hanya sekadar penyeri pandangan. Ia tiada kaitan pun.














WISH #4: SHORT TERM INVESTMENT

Anytime I give some thought about investment, I would go insane. On what purpose!!! I don't feel like wanna get married soon. I don't feel like wanna go on vacation *although I favour the vacation alone by myself.. Heheheh*. But hey, i knew, its important. So lets give it a shot. This year start the turning point!
Thou shall reap the money when thou plant the seed of money.















Ape lagi wish yang aku inginkan? Awek?
Ada awek selalu gaduh pun tak guna jugak, tapi gaduh-gaduh sygkan. *ehem*
















Well, I'm yet to think about the rest of the wish, the current wish pun tak dapat, takkan nak wish yang lain kan, as a proverb says,"Dealt life with tact and you will preserve your objectivity". So far so good, I'm fine and ready to roll all out. Kbai.
 ******************************************************************
Wish #1: sudah dipenuhi. Disebabkan aku ni pengguna tegar symbian sejak berkurun lamanya, pertukaran OS ini agak mencelarukan minda dan penggunaan handphone seharian.

Hehehe.. in future maybe Samsung Galaxy Note II tu pulak aku nak sambar. sedap oh sedap.

No comments:

Post a Comment